Month: November 2016

Φροντίδα του ώριμου δέρματος – πώς να επιλέξουμε το κατάλληλο ορό;

Ο ορός είναι κάτι άλλο από την κρέμα. Και μετά τα 40 πρέπει να το θέτεις στην καθημερινή σου φροντίδα. Αλλά τι ορό να επιλέξουμε;

Τι είναι ο ορός;

Είναι καλλυντικό που λειτουργεί πιο έντονα και βαθύτερα από την κρέμα με υψηλότερη συγκέντρωση δραστικών συστατικών. Συνήθως είναι σε μορφή ζελέ ή συμπυκνωμένου γαλακτώματος. Ο ρόλος του είναι να διορθώνει τα συγκεκριμένα ελλείμματα του δέρματος, όπως την ξηρότητα, απώλεια υγρασίας και ελαστικότητας, αποχρωματισμό, τάση για ρωγμές του δέρματος ή σημάδια της γήρανσης. Μετά την εφαρμογή του πρέπει να απλώσουμε την κρέμα – όχι μόνο επειδή ο ορός εξατμίζεται γρήγορα, αλλά και επειδή δεν περιέχει φίλτρα UV. Το προϊόν λειτουργεί ειδικά στην φροντίδα του ώριμου δέρματος.perle bleue senso duo

Επίλεξε τον ορό για σένα:

  • αναγέννησης – υποστηρίζει το σχηματισμό νέων κυττάρων, συσφίγγει και βελτιώνει το χρώμα του δέρματος, πρέπει να αποτελείται από πρωτεΐνες, για παράδειγμα κολλαγόνο και βιταμίνες συμπεριλαμβανομένων την ρετινόλη, την βιταμίνη Ε και φυτικά βλαστοκύτταρα, καθώς και πολυφαινόλες, λιπαρά οξέα και έλαια,

  • ανόρθωσης – επαναφέρει τη πυκνότητα και την σωστή δομή του δέρματος, διεγείρει την παραγωγή νέου κολλαγόνου και ελαστίνης, συσφίγγει και λειαίνει, μειώνει τις ρυτίδες, πρέπει να περιέχει μεταξύ άλλων πεπτίδια, ρετινόλη, κολλαγόνο, μεταλλικά στοιχεία από τη Νεκρά Θάλασσα, ή εκχύλισμα από ginkgo biloba,

  • χαλάρωσης – μειώνει τα συμπτώματα που σχετίζονται με την υπερευαισθησία ή δερματικές βλάβες, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, επιταχύνει την επούλωση και προωθεί το σχηματισμό του υγειούς δέρματος, η σύνθεσή του πρέπει να περιέχει υαλουρονικό οξύ, κεραμίδια, πρωτεΐνες, εκχυλίσματα ή έλαια από φυτά,

  • λεύκανσης – μειώνει τον αποχρωματισμό και ουλές ακμής, μειώνει την ορατότητα των αιμοφόρων αγγείων, φωτίζει το γκρι, κουρασμένο δέρμα, προστατεύει από τις επιπτώσεις της ακτινοβολίας UV, έχει αντιοξειδωτική δράση, πρέπει να περιέχει κυρίως βιταμίνες και εκχυλίσματα εσπεριδοειδών (π.χ. του κίτρου ή γκρέιπφρουτ),

  • ενυδάτωσης – όχι μόνο παρέχει το δέρμα με μια ένεση ενυδατικών συστατικών, αλλά και συγκρατεί αποτελεσματικά την υγρασία, στη σύνθεσή του πρέπει να περιέχει υαλουρονικό οξύ, ιαματικό νερό, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυτικά έλαια και πρωτεΐνες μεταξιού,

  • αναζωογόνησης – σχηματίζει το περίγραμμα του προσώπου, συσφίγγει χαλαρωμένο δέρμα, με την παρατεταμένη χρήση αναζωογονεί εμφανώς το περίγραμμα του προσώπου και απομακρύνει τα σημάδια της κούρασης, τα καλύτερα αποτελέσματα δίνει ο ορός που περιέχει συμπυκνωμένες βιταμίνες C και Ε, το συνένζυμο Q10 και φυτικά εκχυλίσματα.

Advertisements

Πώς να χτενίσουμε τα μαλλιά;

Σου αρέσουν τα φυσικά χτενίσματα που δεν χάνουν το σχήμα τους κατά τη διάρκεια της ημέρας, ή μήπως θέλεις να αποκτήσεις το αποτέλεσμα της λαμπρότητας; Δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας κομμώτρια για να πετύχεις αυτό. Αρκούν τα κατάλληλα προϊόντα για styling. Πώς χρησιμοποιούνται;

Μακριά μαλλιάsenso duo

Επίλεξε καλλυντικά που προσθέτουν λάμψη. Κοιτάξτε για αφρό με δυνατό κράτημα – μακριά μαλλιά είναι βαρύτερα, έτσι το χτένισμα είναι πιο δύσκολο να διατηρηθεί.

  • Εφάρμοσε μικρές ποσότητες του αφρού στην βούρτσα ή χτένα. Γείρε το κεφάλι προς τα εμπρός και βούρτσισε από τη ρίζα ως τις άκρες. Στέγνωσε και προχώρησε στο βούρτσισμα με μια στρογγυλή βούρτσα, τραβώντας σκέλος κατά σκέλος. Αν ενδιαφέρεσαι για ελαφρώς άγριο χτένισμα εφάρμοσε το προϊόν στα μαλλιά. Μην τα βουρτσίζεις, μόνο στέγνωσέ τα απαλά χτενίζοντας τα σκέλη με τα δάχτυλα.

  • Εφάρμοσε το λακ πάνω στην βούρτσα και χτένισε τα μαλλιά σου. Κάνε σπρέι σε αναμαλλιασμένα μαλλιά σε όλη την επιφάνεια.

Κοντά μαλλιάperle bleue

Κοντά μαλλιά καλύτερα να χτενίσουμε με φυσικό τρόπο, που δεν χάνει το σχήμα του κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σε αυτή την περίπτωση, επίσης συστήνω να χρησιμοποιήσουμε καλλυντικά με δυνατό κράτημα.

  • Άπλωσε τον αφρό με τα δάχτυλα, κάνε χωρίστρα και χτένισε τα μαλλιά με μια μεγάλη, στρογγυλή βούρτσα, σηκώνοντας τούφες μαλλιών από το τριχωτό της κεφαλής. Τα μαλλιά θα είναι ομαλά και ελαφρώς σηκωμένα.

  • Χρησιμοποιείσαι το λακ με μέτρο. Κάνε σπρέι στα μαλλιά από την απόσταση τουλάχιστον 30 εκατοστά, για να μην κολλάνε τα σκέλη μεταξύ τους.

Μπούκλες και κύματαperle bleue

Κατάλληλα καλλυντικά για σγουρά μαλλιά σίγουρα θα βοηθήσουν σε αυτό.

  • Είναι καλύτερα να εφαρμόσουμε τον αφρό χρησιμοποιόντας την χτένα με φαρδιά δόντια. Όσο πιο προσεκτικά να το κάνεις, τόσο πιο όμορφες θα είναι οι μπούκλες σου. Σκύψε το κεφάλι σου και εφάρμοσε το καλλυντικό στα μαλλιά από κάτω. Σήκωσε το κεφάλι σου και εφάρμοσε τον αφρό στα εξωτερικά σκέλη των μαλλιών. Σήκωσε το κεφάλι και στη συνέχεια στέγνωσε τα μαλλιά με ένα στεγνωτήρη με διαχύτη.

  • Το λακ πρέπει να είναι αρκετά ελαφρό, για να παρέχει ευελιξία στα μαλλιά. Ψέκασε τα μαλλιά σε όλο το μήκος. Αν θέλεις να έχεις πολλές μπούκλες σκύψε το κεφάλι σου προς τα κάτω ελαφρώς ανακάτωσε τα μαλλιά με τα δάχτυλά σου, και στη συνέχεια ψέκασε με το σπρέι.

Zapisz

Γιατί αξίζει να αφιερώσεις στον εαυτό σου μια «rest day»;

Κάνεις αθλητισμό, και το βάρος σου παραμένει αμετάβλητο; Αυτό είναι ένα από τα σήματα, ότι πρέπει να επιβραδύνεις το τέμπο. Είναι καιρός να εισάγεις το ρεπό στη ρουτίνα της προπόνησης σου.perle bleue senso duo

Η επιδίωξη της ονειρεμένης φόρμας είναι πιο εύκολη απ ‘όσο νομίζεις. Αρκεί απλά να προγραμματίσεις κατάλληλα τη μέρα έτσι ώστε να βρεις χρόνο για καθημερινή άσκηση, η οποία θα έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία και τη σιλουέτα. Τρέξιμο, κολύμπι στην πισίνα ή να άσκηση στο γυμναστήριο – μπορείς να επιλέξεις την καλύτερη άσκηση για το σώμα. Η ρουτίνα του αθλητισμού εύκολα συνηθίζεται, έτσι μπορείς εύκολα να υπερβάλεις.

Θέλοντας να χάσουμε βάρος συχνά διαπράττουμε ένα λάθος – ασκούμαστε καθημερινά, αναγκάζοντας το σώμα. Ως αποτέλεσμα, αντί για θεαματικά αποτελέσματα αρχίζουμε να έχουμε πρόβλημα με βάρος να διατηρείται στο ίδιο επίπεδο, τη συνεχή κόπωση ή την έλλειψη κινήτρων. Πώς μπορεί αυτό να διορθωθεί;

Ο καλύτερος τρόπος είναι η «rest day», δηλαδή το ρεπό από την προπόνηση, εξασφαλίζοντας έτσι στο σώμα αναζοωγόνηση. Με αυτόν τον τρόπο ανακτούμε ενέργεια, βελτιώνουμε την αποδοτικότητα του οργανισμού, μειώνουμε το επίπεδο των στρεσογόνων ορμόνων, το οποίο επιπλέον επιταχύνει τη διαδικασία της καύσης του περιττού λιπώδους ιστού. Επιπροσθέτως η ημέρα ξεκούρασης επιδρά πολύ θετικά στη διάθεση και σου δίνει ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο για να συνεχίσεις τη δουλειά.