Οι καλύτερες ασκήσεις για καλλίγραμμους μηρούς

ΟΙ ασκήσεις θα ωφελήσουν στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και θα κάνει το δέρμα σου θα γίνετι πιο σφριγηλό. Ένα άλλο όφελος που κερδίζετε με την εκγύμναση αυτού του μέρους του σώματος είναι οι ανάγλυφοι μύες και η μείωση της περιφέρειας των γάμπων και των μηρών. Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα;perle bleue

Άσκηση 1

Στάσου με τα πόδια σε διάταση. Λύγίσε το δεξί σου πόδι στο γόνατο και τοποθέτησε το χέρι σου στο μηρό του. Κράτα αυτή τη θέση μετρώντας ως το 5. Κάνε το ίδιο μετατοπίζοντας το βάρος του σώματος στο αριστερό πόδι . Επανάλαβε την άσκηση σε 3 σειρές από 20 φορές .

Άσκηση 2

Κάνε ένα βήμα προς τα εμπρός. Λύγισε το δεξί πόδι στο γόνατο, κράτα το αριστερό σταθερά ίσιο. Κράτα αυτή τη θέση μετρώντας ως το 5. Κάνε την ίδια άσκηση με εναλλαγή των ποδιών. Επανάλαβε την άσκηση σε 3 σειρές από 20 φορές .

Άσκηση 3

Ξάπλωσε ανάσκελα. Λύγισε τα πόδια στα γόνατα. Για αλλαγή ίσιωσε και λύγισε ελαφρώς στα πλάγια το δεξί και, κατόπιν το αριστερό πόδι. Κράτα αυτή τη θέση μετρώντας ως το 5. Επανάλαβε την άσκηση σε 3 σειρές από 20 φορές

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s