Γιόγκα στην εργασία – είναι δυνατόν;

Πρόσφατα ανακάλυψα ότι η γιόγκα στον χώρο εργασίας είναι ένα εξαιρετικό φάρμακο για το άγχος και τον πόνο στην πλάτη. Μετά από μερικές ασκήσεις stretching αισθάνομαι πολύ καλύτερα και έχω περισσότερη ενέργεια για να λειτουργήσω. Στη τελική, η γιόγκα δεν χρειάζεται στρώμα.

Συνήθιζα να πιστεύω ότι η γιόγκα είναι η ισορροπία και αναπνοή. Ωστόσο, ανακάλυψα ότι υπάρχουν πολλές στάσεις, οποίες βοηθούν το ίσιωμα της πλάτης, μετά από απεριόριστες ώρες μπροστά στον υπολογιστή, και βοηθούν επίσης τη χαλάρωση των μυών. Ασκούν τους κοιλιακούς μυς και το κάτω μέρος του σώματος.

Πώς κάνω γιόγκα στην δουλειά μου;

Κάθε 2-3 ώρες κάνω διάλειμμα 10 λεπτών για άσκηση. Εφαρμόζω τη μια, από τις 3 απλές στάσεις, και επαναλαμβάνω 3-4 φορές. Και το πιο σημαντικό – παίρνω βαριές αναπνοές. Εδώ το πρόγραμμα μου:

1. Στάση βράχου – αρπάξτε τα άκρα της καρέκλας και σηκώστε με τα χέρια τους γλουτούς και τα πόδια. Προσπαθήστε να επιμείνουμε σε αυτή τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα.

2. Τέντωμα των μηρών – λυγίστε το δεξί πόδι και ακουμπήστε τον αστράγαλο στο αριστερό γόνατό, έτσι ώστε το λυγισμένο πόδι να σχηματίζει ορθή γωνία. Αρχίστε με το δεξί χέρι να ωθείτε το γόνατο προς το πάτωμα. Πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές και επαναλάβετε τη θέση στην αριστερή πλευρά.

3. Savasana – αυτή η στάση σχετίζεται με τη χαλάρωση ολόκληρου του σώματος. Καθίστε σταυροπόδι, ενώστε τους δείκτες με τον αντίχειρα και τοποθετήστε τα χέρια στα γόνατα σας. Για μια στιγμή, κλείστε τα μάτια σας και προσπαθήστε να απαλλαγείτε από το στρες. Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες.

Και τώρα μπορείτε να επιστρέψετε στην δουλειά!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s