Month: May 2016

Είστε σε δίαιτα; Δείτε τι να κάνετε, για να μην χάσετε το κίνητρο

Σίγουρα αυτό ισχύει και για πολλές από εσάς. Ξεκινάτε την δίαιτα, και μετά από λίγες μέρες καταβροχθίζετε την αγαπημένη σας σοκολάτα. Και σκέφτεστε πιθανώς ότι αυτό είναι μόνο μια προσωρινή αδυναμία. Δυστυχώς θα σας απογοητεύσω… Δεν τελειώνει σε μια σοκολάτα! Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη παγίδα κατά τη διάρκεια της απώλειας βάρους. Πώς να την αποφύγετε;

Όχι στην απόλυτη άρνηση

Λεπτή σιλουέτα δεν σημαίνει συνεχής θυσίες. Για να χάσετε βάρος δεν χρειάζεται να εγκαταλείψετε τα αγαπημένα σας φαγητά. Να τρώτε τακτικά, να μειώσετε ελαφρώς τις μερίδες των γευμάτων και να πίνετε άφθονο νερό. Εάν δεν μπορείτε να φανταστείτε την ημέρα χωρίς γλυκά, προσθέστε τα στην διατροφή σας, αλλά όχι συχνότερα από δύο φορές την εβδομάδα.

Μην περιμένετε πάρα πολλά από τον εαυτό σας

Είναι πολύ δύσκολο να αλλάξετε τις τρέχουσες διατροφικές σας συνήθειες. Ξεκινώντας την απώλεια βάρους θα πρέπει να ξέρετε ότι δεν θα χάσετε βάρος στη στιγμή. Το πιο σημαντικό είναι η συστηματικότητα και επιμονή. Τα αποτελέσματα εμφανίζονται με πάροδο του χρόνου, έτσι πρέπει να είστε υπομονετικές.

Πώς το κάνω;

Πρώτα απ ‘όλα, αποφεύγω την ζυγαριά – δεν χρειάζεται να αγχώνομαι περισσότερο, αν το βάρος μου, μετά από λίγες μέρες δίαιτας παραμένει στη θέση του! Έχω θέσει ρεαλιστικούς στόχους για την επίτευξη, για παράδειγμα να χάσω 4 kg σε έναν μήνα και προσπαθώ να το φτάσω. Αν καταφέρω και χάσω περισσότερο – καταπληκτικά! Προσπαθώ πάντα να σκέφτομαι τα οφέλη – ότι για άλλη μια φορά θα χωρέσω σε μικρότερο φόρεμα ή ότι το καλοκαίρι θα δείχνω καλύτερα με μαγιό. Τότε ξέρω ότι δεν μπορώ να τα παρατήσω.

Advertisements

Πώς να απαλλαγείτε από την κυτταρίτιδα με σπιτικούς μεθόδους;

Η κυτταρίτιδα είναι εφιάλτης πολλών γυναικών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με την τέλεια σιλουέτα. Για να απαλλαγούμε από αυτήν, δεν χρειάζεται να ξοδέψετε μια περιουσία για δαπανηρές θεραπείες ομορφιάς. Σας παρουσιάζω μερικούς αποτελεσματικού μεθόδους.

Peeling από καφέsenso duo

Η καφεΐνη διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, διεγείρει την κατανομή των λιποκυττάρων, αυξάνει την ενέργεια και επιβραδύνει τη γήρανση του σώματος, λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ταχεία μείωση της κυτταρίτιδας. Αρκεί να αναμείξετε μισό φλιτζάνι του καφέ, με 1/3 φλιτζάνι ζάχαρη και μερικές κουταλιές της σούπας λάδι καρύδας για να γίνει ένα πηχτό μείγμα. Κάντε μάζας με το scrub με κυκλικές κινήσεις, και μετά από λίγα λεπτά, ξεπλύνετε με παγωμένο νερό.

Στεγνό βούρτσισμαsenso duo

Για την κυτταρίτιδα το καλύτερο είναι ένα χαλαρωτικό μασάζ με κοφτερή βούρτσα (κατάλληλη για το σώμα), δηλ. στεγνό βούρτσισμα. Η θεραπεία αυτή διεγείρει την κυκλοφορία και οξυγονώνει τον οργανισμό, ένα τα αποτελέσματά είναι ήδη ορατά μετά από μια εβδομάδα από την τακτική χρήση. Η κυτταρίτιδα αρχίζει να μειώνεται, και το δέρμα γίνεται τεντωμένο και τονωμένο. Αρκεί κάθε μέρα πριν το μπάνιο σας, να αφιερώσετε μερικά λεπτά για κυκλικό μασάζ, και από πάνω προς τα κάτω, με ιδιαίτερη έμφαση στους μηρούς, τους γλουτούς και την κοιλιά.

Κρύα ντουςsenso duo

Κρύο ντους αναστέλλει την ανάπτυξη της κυτταρίτιδας και επηρεάζει τη μείωση της. Μετά από ένα τέτοιο μπάνιο, το δέρμα είναι έτοιμο για περαιτέρω θεραπείες – τρίψιμο, μασάζ και αντικυτταριτιδικές κρέμες.

Γιόγκα στην εργασία – είναι δυνατόν;

Πρόσφατα ανακάλυψα ότι η γιόγκα στον χώρο εργασίας είναι ένα εξαιρετικό φάρμακο για το άγχος και τον πόνο στην πλάτη. Μετά από μερικές ασκήσεις stretching αισθάνομαι πολύ καλύτερα και έχω περισσότερη ενέργεια για να λειτουργήσω. Στη τελική, η γιόγκα δεν χρειάζεται στρώμα.

Συνήθιζα να πιστεύω ότι η γιόγκα είναι η ισορροπία και αναπνοή. Ωστόσο, ανακάλυψα ότι υπάρχουν πολλές στάσεις, οποίες βοηθούν το ίσιωμα της πλάτης, μετά από απεριόριστες ώρες μπροστά στον υπολογιστή, και βοηθούν επίσης τη χαλάρωση των μυών. Ασκούν τους κοιλιακούς μυς και το κάτω μέρος του σώματος.

Πώς κάνω γιόγκα στην δουλειά μου;

Κάθε 2-3 ώρες κάνω διάλειμμα 10 λεπτών για άσκηση. Εφαρμόζω τη μια, από τις 3 απλές στάσεις, και επαναλαμβάνω 3-4 φορές. Και το πιο σημαντικό – παίρνω βαριές αναπνοές. Εδώ το πρόγραμμα μου:

1. Στάση βράχου – αρπάξτε τα άκρα της καρέκλας και σηκώστε με τα χέρια τους γλουτούς και τα πόδια. Προσπαθήστε να επιμείνουμε σε αυτή τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα.

2. Τέντωμα των μηρών – λυγίστε το δεξί πόδι και ακουμπήστε τον αστράγαλο στο αριστερό γόνατό, έτσι ώστε το λυγισμένο πόδι να σχηματίζει ορθή γωνία. Αρχίστε με το δεξί χέρι να ωθείτε το γόνατο προς το πάτωμα. Πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές και επαναλάβετε τη θέση στην αριστερή πλευρά.

3. Savasana – αυτή η στάση σχετίζεται με τη χαλάρωση ολόκληρου του σώματος. Καθίστε σταυροπόδι, ενώστε τους δείκτες με τον αντίχειρα και τοποθετήστε τα χέρια στα γόνατα σας. Για μια στιγμή, κλείστε τα μάτια σας και προσπαθήστε να απαλλαγείτε από το στρες. Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες.

Και τώρα μπορείτε να επιστρέψετε στην δουλειά!