Month: April 2015

Τι να τρώτε, για να έχετε μια όμορφη επιδερμίδα;

Η χρήση των κατάλληλων καλλυντικών είναι ένα θέμα, αλλά χωρίς την σωστή διατροφή τα αποτελέσματα δεν θα είναι τόσο θεαματικά. Δείτε τι θα πρέπει να περιέχει το μενού σας, έτσι ώστε να μπορείτε να απολαύσετε την όμορφη επιδερμίδα με ευκολία.

  • Για την λείανση των ρυτίδων και βελτίωση της ελαστικότητας του δέρματος, αναζητήστε στις διατροφικές συνήθειες το πυρίτιο και ψευδάργυρο. Αυτές τις ουσίες θα βρείτε επίσης στα προϊόντα όπως οι μπανάνες, φαγόπυρο, θαλασσινά, ξηροί καρποί, ψάρια, φασόλια και δημητριακά ολικής αλέσεως.
  • Για το σφίξιμο του δέρματος, αρκεί η πρόσθεση της βιταμίνης Β στη διατροφή, δηλαδή σπόρους κολοκύθας, ηλιόσπορους, σουσάμι, όσπρια, σολομό, μαγιά, αυγά, καθώς και την βιταμίνη Ε. Θα την βρείτε επίσης σε λιπαρά ψάρια, έλαια, αμύγδαλα και το λάχανο.
  • Για τη σωστή ενυδάτωση δρουν καλύτερα τα λιπαρά οξέα. Οι πηγές τους είναι τα λιπαρά θάλασσα ψάρια, ξηροί καρποί, σπόροι κολοκύθας και το πράσινο αβοκάντο.
  • Για την επιβράδυνση της γήρανσης καλύτερη είναι η βιταμίνη Α. Περιέχεται στα αυγά, βούτυρο, στα κίτρινα, πορτοκαλί και πράσινα φρούτα και λαχανικά.
  • Για την παραγωγή του κολλαγόνου – γεύματα με βιταμίνη C: κόκκινη πιπεριά, σπανάκι, λαχανάκια Βρυξελλών και τα εσπεριδοειδή.
Advertisements